Foreløpig resultat mens motoren kjøres inn er 423Nm og 407nav (ca 490hk i motor) hk maks effekt oppnåddes på drøye 1bar med peak trykk på 1,2 før peak effekt (ingen wastegate styring, kun fjær trykk) 100% gatebil med et fint register og morro på litt under tonnet. Planen er en oppgraderng til Garrett GTX 3076R med En større turbin og eksoshus. Samt større dyser og E85 konvertering på maks ladetrykk.Grafene ser dere bremset med 1bar blank (rød kurve) og 1.078bar (grønn kurve) en liten hikk vi fikk justert vekk ved VTEC innslaget på den grønne kurven.
Motor B18b blokk og veiv (89mm slag) 84mm foringer (b20 borring) fra darton ERL Sleeved
Wiseco 9:1 stempler
Manley råder
Montert, balansert og blueprintet hos Race Lab AS
RL steg IV topp med custom brennkammer
Honda ITR DC2 kamaksler (bør oppgraderes for å dra nytte av topplokksjobben
Full-race turbokit
Presicion Entrylevel 5858
ca 1 bar ladetrykk og 400+whp
Mappet på Hondata.
Kunde skal senere oppgradere dyser, turbo og kamaksler for økt effekt og respons.